
Veelgestelde Vragen
Vind hier antwoorden op de meest gestelde vragen. Heb je meer hulp nodig? Neem gerust contact met ons op.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Onze klantenservice helpt graag bij vragen of problemen. Neem contact met ons op via de contactpagina of laat daar een bericht achter. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op berichten die van maandag tot en met vrijdag worden verstuurd.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Bestellingen kunnen alleen worden gewijzigd of geannuleerd zolang ze nog niet verwerkt of verzonden zijn. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en vermeld uw bestelnummer.
Wat zijn de verzendkosten en levertijden?
De verzendkosten worden weergegeven tijdens het afrekenproces. Bestellingen boven [€125 euro excl. BTW] worden gratis verzonden in België.
De verzendkosten bedragen maximaal 8.65 euro voor België bij een bedrag onder de 125 euro excl. BTW.
De verzendingen, ligt aan welke artikelen, de meeste worden bezorgd door Bpost of soms rechtstreeks door onze leveranciers of door een andere transportfirma.
U ontvangt een track & trace-code van Bpost zodra uw bestelling is verzonden of een email van ons als deze door andere transport wordt uitgevoerd.
Levertijden: België: 2-3 werkdagen (artikelen die op voorraad zijn)
Wanneer een deel artikelen van uw bestelling niet in voorraad is en een ander deel wel, wordt de bestelling pas verzonden wanneer alle artikelen van uw bestelling bij ons aanwezig zijn. Alle artikelen worden samen verzonden.
Kan ik mijn bestelling volgen en wat als deze niet aankomt?
Ja, na verzending ontvangt u meestal een bevestigingsmail met een track & trace-link. Is je bestelling anders verstuurd heeft u ook een email van ons mogen ontvangen. Mocht uw bestelling vertraagd zijn of niet aankomen, controleer dan de track & trace of neem contact op met onze klantenservice.
Welke betaalmethoden accepteren jullie en is betalen veilig?
U kunt betalen met Bancontact, PayPal, creditcard (Visa, MasterCard) en overschrijving. Wij maken gebruik van een beveiligde SSL-verbinding, zodat uw betalingsgegevens altijd veilig zijn.
Kan ik een factuur ontvangen?
Na afronding van uw bestelling ontvangt u automatisch een factuur per e-mail. Heeft u deze niet ontvangen? Neem contact met ons op.
Hoe retourneer ik een product en wat zijn de kosten?
Retourzendingen dienen schriftelijk aangevraagd te worden via e-mail, samen met de aankoopfactuur, info@omnielectric.be
U kunt uw product binnen 14 dagen retourneren mits ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking (ongeopende verpakking). Op maat gemaakte (goederen op bestelling, kabel of draad dat per meter wordt verkocht) of gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd. De retourkosten zijn voor de klant, tenzij het product verkeerd geleverd is.
Bij retour wordt er een kost van 10 euro incl. BTW voor verwerkings- en administratiekosten aangerekend.
Retouradres: Omni-electric BV, Ringlaan 211 te 3630 Maasmechelen
Wat als ik een defect of verkeerd product heb ontvangen?
Neem binnen 7 dagen contact op met onze klantenservice en voeg indien mogelijk foto’s toe. Wij zorgen voor een vervanging of terugbetaling.